Bedankt voor uw feedback! Ik heb het bestek eruit gehaald. Persoonlijk vind ik het bestek (modern model) wel versterkend werken, iedereen assosieert dit meteen met \'food\'. Maar dat is mijn persoonlijke mening en smaak. Met een foto heb je inderdaad legio mogelijkheden. Ik had hier voor groenten gekozen omdat hier veel groen inzit. Groet, Marco
Goed in Food
- Wedstrijd van: Goed in Food
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 2
Datum start: 07-03-2011
Datum einde: 18-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hier een aantal voorstellen voor een visitekaartje met het logo toegepast.
Met vriendelijke groet, Marco
Beste Marco, Bedankt voor je inzending en je energie.
Kleur gebruik oogt prettig, lettertype spreek me ook wel aan maar ik ben niet gek op het voor de hand ligggende bestekje.
Het gebruik van een kleuren foto is wel gaaf maar dan is de keuze wel verdomd moeilijk. Wat zet je nou precies op die foto?
Niet afgeschreven maar ook nog niet de winnaar

Beste opdrachtgever. Hier een logo voorstel voor Goed in Food. Ik hoor graag wat u ervan vindt. Met vriendelijke groet, Marco