Goed in Food

Datum start: 07-03-2011

Datum einde: 18-03-2011

Totaal budget: € 425.00
Nieuwste inzending
Book cover
B-Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wat ik graag ontworpen wil zien is een strak, helder en smaakvol logo wat goed past bij de naam Goed in Food.
Daarnaast moet er een huisstijl ontworpen worden voor visitekaartje, briefpapier, brochures en voor de te ontwikkelen site.
" Met smaak verteld" en " Toegevoegde waarde als belangrijkste ingredient" zijn de titels van mijn twee brochures waarvan er 1 al af is en waarvan er 1 in de maak is. Zie bijlage.

Bedrijfsomschrijving


Goed in Food , een kleine zelfstandige BV van een gepassioneerde food liefhebber.
Toegevoegde waarde als belangrijkste ingrediënt in de wereld van eten, drinken en slapen.
Toegevoegde waarde in :
*Project / Interim management
*Concept ontwikkeling
*Merk positionering
*Evenement management
*Spreker en dagvoorzitter ( als faculty member aangesloten bij Speakers Academy )

Doelgroep


Alle bedrijven in de wereld van eten, drinken en slapen.
Denk aan producenten als Coca Cola, Unilever, Nestle, Denk aan hotel ketens als Bilderberg, Eden hotel groep, Hampshire Hotels, denk aan cateraars als Maison van den Boer, Albron, O'seven, Sodexho. Denk aan retail/ warenhuis concerns als HEMA en Bijenkorf. Denk aan bedrijven die geinteresseerd zijn in ontwikkelingen op het gebied van Horeca, fastfood of fine-dining.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik ben niet op zoek naar een klassieke uitstraling, houd meer van strak en modern dan van tierelantijntjes.
Geen pasteltinten of hard fluorescerende kleuren. Kleuren moeten smaak hebben en niet detoneren met food in het algemeen.

Designer: MeijerMedia MeijerMedia
logo_huisstijl-meijermedia-DUgMuk7s

MeijerMediaMeijerMedia

Enkele varianten op dit concept

MeijerMediaMeijerMedia

Het concept is op dit moment nog het belangrijkst en spreekt al dan niet tot de verbeelding. De uitwerking hiervan is een volgende stap.

MeijerMediaMeijerMedia

Beste,

Ik zie dat de wedstrijd al verlopen is maar dat er nog geen winnaar is gekozen kan dat kloppen?

Ik had graag een concept voor de verdere huisstijl voorgesteld, echter ben ik hier simpelweg niet aan toe gekomen. Bovendien had ik geen reactie ontvangen op mijn laatste verzoek.

Mocht u echter enthousiast zijn over één van de voorgestelde logo concepten, dan spreekt het voor zich dat,
mocht ik deze wedstrijd winnen, ik de huisstijl netjes in orde maak.

Ik ben dan ook erg benieuwd naar de uitkomst van deze wedstrijd.

Creatieve groet,

Matthijs Meijer
MeijerMedia
www.meijermedia.nl

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-meijermedia-vl8juhjU

MeijerMediaMeijerMedia

Beste,

Hierbij enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia.

Het beeldmerk is opgebouwd uit een groot aantal verschillende voedingsmiddelen etc. Dit verwerkt in een \'OK\' vink, wat uiteraard staat voor de term \'Goed\'.

Ik zie een reactie graag tegemoet.

Mvgr.

Matthijs Meijer
MeijerMedia

Goed in FoodGoed in Food

Beste Matthijs,

Bedankt voor je inzending. Mooi verschillende kleurcombinaties en blij dat je niet voor alleen een bestekje hebt gekozen.
Het oogt goed en vier sterren

MeijerMediaMeijerMedia

Welke kleurcombinatie krijgt de voorkeur zodat ik een voorstel kan doen voorn een eventuele huisstijl?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.