Ik heb er meer een duurzame tint aan gegeven door ten eerste de naam een groene kleur te geven. De balk eronder is een afgeleide van het energielabel, waarbij de pijl naar de groene kant staat. Bovendien verbindt deze lijn de naam meer met het logo.
Goedkoper licht voor non-profit organisaties
- Wedstrijd van: goedkoperlicht
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 03-11-2012
Datum einde: 17-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Ik heb de kleuren van het logo een beetje aangepast (zachter gemaakt). Is dit meer wat u bedoelt?
Is sowieso een stuk 'frisser'. Kan er nog een duurzame 'tint' overheen?

Geen commentaar
RGB is oke. Misschien nog wat hard. Zwarte achtergrond heeft niet de voorkeur.
Bedankt voor de reactie. Ik zal de opmerkingen verwerken.
Bedankt voor de reactie. Ik zal de opmerkingen verwerken.

Geen commentaar
Het gaat niet om spaarlampen. Het gaat om licht.
Bedankt voor de reactie. Ik zal kijken of ik hier verder op kan gaan.

Geen commentaar