Goldfish Recruitment zoekt logo en huisstijl!
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: B van Heezik
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 449.00
- Datum start : 18-07-2013 20:54
- Datum einde : 27-07-2013 20:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 148
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
In de tijd waar heel veel cv's via software aan vacatures worden gematcht (en dus mensen daarop worden afgewezen) wil ik juist met de persoonlijke klik tussen bedrijf en sollicitant het verschil maken.
Naar de kandidaat toe staat goldfish voor hoe ik een onderscheid wil maken tussen hem/haar en de andere vele sollicitanten op een functie. (plaatje 1)
Bedrijven wil ik helpen om de goldfish voor ze te vinden, zodat zij zich met hun core business kunnen bezighouden. (plaatje 2)
Veel sites van concullega's zijn grauw en staan vol tekst, ik wil graag een eenvoudige, maar zakelijk strakke stijl hanteren.
Qua logo heb ik nog gedacht over de goudvis van de staatloterij, maar dat zal wel vol copyright zitten en wat te simpel overkomen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie input!
Bedrijfsomschrijving:
Jong bedrijf, 1 fte, 6,5 jaar ervaring, 100+ mensen bemiddeld bij 100+ bedrijven.
Doelgroep:
Hiring managers (HR, IT en Finance) van bedrijven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Heb geen voorkeur voor specifieke kleuren, maar zoek wel iets wat tijdloos is.
Verder komt er veel traffic op de zakelijke recruitment website, dus moet de overgang van logo naar huisstijl ook niet te groot zijn.
Ik krijg enkele vragen over templates, gezien recruiters met geitegreerde software en websites werken is er geen template die ik zo kan benoemen, via de link van de software supplier zou je wellicht een idee kunnen krijgen:
www.otys.nl/index.php/page/network/cms_categorie/50775/bb/1/aid/50775
Tjeerd van der Velde vormgeving
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
en een website preview..
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
een huisstijlvoorstel, en lichte aanpassingen aan het logo, voor een vriendelijkere uitstraling
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
het logo in 3 varianten, ik zal de hoogst beoordeelde logo uitwerken in een huisstijl voorstel
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Het logo 2.0, minder zwaar, betere leesbaarheid, meer dynamiek...
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
en een andere versie, waarbij het beeldmerk en woordmerk elkaar overlappen, en de vis uit een haak bestaat...
-
B van Heezik zegt :
Leuk idee, ben niet helemaal overtuigd...
-
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Wat zou u graag anders willen zien om u wel te overtuigen van het logo?
-
B van Heezik zegt :
Vind het moeilijk om te zien hoe dit gaat staan als logo in een website, dit design moet ook de huisstijl bepalen, vandaar...
-
Tjeerd van der Velde vormgeving zegt
Dat snap ik helemaal, daarom gebruik ik ook geen effecten en verlopen in het logo, alleen volkleuren, zodat het logo zo goed mogelijk toepasbaar is in drukwerk en andere soorten uitvoering.., ik heb het logo ook in een nieuwe vorm toegevoegd, ik kan van uw voorkeurslogo een huisstijl voorstel maken.....
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Met een huisstijlvoorstel..
-
B van Heezik zegt :
Niet wat ik zoek, dank voor de inzending.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever, hierbij mijn 2de deelname. De visie van dit logo gaat verder en richt zich op de marktniche. Het verhaal achter het logo is het vangen van de juiste sollicitant door persoonlijk vissen. Deze stijl kan goed worden toegepast in een corporate unieke huisstijl, met een knipoog naar het vissen in de markt.
Ik hoop u met dit logo te kunnen inspireren,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
B van Heezik zegt :
Niet wat ik zoek, dank voor de inzending.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Tjeerd van der Velde vormgeving:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is een goudvis in een kom (abstract), daardoor wordt het logo diapositief en oogt het logo uniek! Verder mooi in eenvoud.
Ik hoop u met mijn ontwerp te kunnen inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde -
B van Heezik zegt :
Niet wat ik zoek, dank voor de inzending.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-