en een website preview..
Goldfish Recruitment zoekt logo en huisstijl!
- Wedstrijd van: B van Heezik
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 18-07-2013
Datum einde: 27-07-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



een huisstijlvoorstel, en lichte aanpassingen aan het logo, voor een vriendelijkere uitstraling

het logo in 3 varianten, ik zal de hoogst beoordeelde logo uitwerken in een huisstijl voorstel

Het logo 2.0, minder zwaar, betere leesbaarheid, meer dynamiek...

en een andere versie, waarbij het beeldmerk en woordmerk elkaar overlappen, en de vis uit een haak bestaat...
Leuk idee, ben niet helemaal overtuigd...
Wat zou u graag anders willen zien om u wel te overtuigen van het logo?
Vind het moeilijk om te zien hoe dit gaat staan als logo in een website, dit design moet ook de huisstijl bepalen, vandaar...
Dat snap ik helemaal, daarom gebruik ik ook geen effecten en verlopen in het logo, alleen volkleuren, zodat het logo zo goed mogelijk toepasbaar is in drukwerk en andere soorten uitvoering.., ik heb het logo ook in een nieuwe vorm toegevoegd, ik kan van uw voorkeurslogo een huisstijl voorstel maken.....

Met een huisstijlvoorstel..
Niet wat ik zoek, dank voor de inzending.

Beste opdrachtgever, hierbij mijn 2de deelname. De visie van dit logo gaat verder en richt zich op de marktniche. Het verhaal achter het logo is het vangen van de juiste sollicitant door persoonlijk vissen. Deze stijl kan goed worden toegepast in een corporate unieke huisstijl, met een knipoog naar het vissen in de markt.
Ik hoop u met dit logo te kunnen inspireren,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Niet wat ik zoek, dank voor de inzending.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn deelname. De visie achter het logo is een goudvis in een kom (abstract), daardoor wordt het logo diapositief en oogt het logo uniek! Verder mooi in eenvoud.
Ik hoop u met mijn ontwerp te kunnen inspireren!
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
Niet wat ik zoek, dank voor de inzending.