Goldfish Recruitment zoekt logo en huisstijl!
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: B van Heezik
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 449.00
- Datum start : 18-07-2013 20:54
- Datum einde : 27-07-2013 20:26
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 148
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
In de tijd waar heel veel cv's via software aan vacatures worden gematcht (en dus mensen daarop worden afgewezen) wil ik juist met de persoonlijke klik tussen bedrijf en sollicitant het verschil maken.
Naar de kandidaat toe staat goldfish voor hoe ik een onderscheid wil maken tussen hem/haar en de andere vele sollicitanten op een functie. (plaatje 1)
Bedrijven wil ik helpen om de goldfish voor ze te vinden, zodat zij zich met hun core business kunnen bezighouden. (plaatje 2)
Veel sites van concullega's zijn grauw en staan vol tekst, ik wil graag een eenvoudige, maar zakelijk strakke stijl hanteren.
Qua logo heb ik nog gedacht over de goudvis van de staatloterij, maar dat zal wel vol copyright zitten en wat te simpel overkomen.
Ik ben heel benieuwd naar jullie input!
Bedrijfsomschrijving:
Jong bedrijf, 1 fte, 6,5 jaar ervaring, 100+ mensen bemiddeld bij 100+ bedrijven.
Doelgroep:
Hiring managers (HR, IT en Finance) van bedrijven.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Heb geen voorkeur voor specifieke kleuren, maar zoek wel iets wat tijdloos is.
Verder komt er veel traffic op de zakelijke recruitment website, dus moet de overgang van logo naar huisstijl ook niet te groot zijn.
Ik krijg enkele vragen over templates, gezien recruiters met geitegreerde software en websites werken is er geen template die ik zo kan benoemen, via de link van de software supplier zou je wellicht een idee kunnen krijgen:
www.otys.nl/index.php/page/network/cms_categorie/50775/bb/1/aid/50775
Dutch Fellow
-
-
Toelichting van de designer Dutch Fellow:
Beste Boudewijn,
Via de link: http://dutchfellow.eu/book/goldfish.html
is een volledig overzicht van de nieuwe Goldfish huisstijl te bezichtigen.
De PDF button aan de linkerzijde zal een download van de voorbeeld brief
(tekst) starten die zowel on- alsmede offline (download button activeren) te starten is.
Wij hopen dat deze stijl in de smaak valt en willen jou bedanken voor
deze leuke klus en prima manier van het invullen van de dagen.
Creatieve groet:
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu
Voor Goldfish: http://dutchfellow.eu/book/goldfish.html -
Dutch Fellow zegt
Beste Boudewijn,
Even een huishoudelijke boodschap. Omdat Dutch Fellow zeer recent is overgestapt naar een nieuwe website is jouw URL zowel via smart-/iPhone alsmede via desk-/ laptop te bezichtigen echter, zal via een desk-/laptop het totaalbeeld het fraaist zijn. Wij werken op dit moment aan een mobiele versie en verwachten met een week online te zijn.
Creatieve groet,
Menno Mulder -
BRAND-AID zegt
Beste Menno,
Mooie presentatie... het toont veel potentieel!
Groet, Alain -
Dutch Fellow zegt
Hallo Alain,
Dank je wel voor het compliment. Ik kon jouw inzending zo gauw niet terugvinden maar zal zeker eens een bezoekje aan brand-aid (te gekke naam!!) wagen.
Creatieve groet,
Menno
www.dutchfellow.eu -
Dutch Fellow zegt
Beste Boudewijn,
Zoals eerder aangegeven werken wij op dit moment ook aan onze web- en mobiele site. Mede hierdoor zijn we net even 15 min. offline gegaan en hebben een nieuwe upload gedaan. De url (hidden) voor Goldfish blijft http://dutchfellow.eu/book/goldfish.html
In de titel van de presentatie zit een oranje laden, deze zal een pdf bestand starten met daarin een voorbeeld (tekst/boodschap) van het Goldfish brief- en volgpapier. Mocht je nog vragen hebben omtrent de presentatie of van andere aard, schroom niet om even contact op te nemen.
Creatieve groet,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu
Voor Goldfish: http://dutchfellow.eu/book/goldfish.html -
Dutch Fellow zegt
Beste Boudewijn,
Wij zijn eigenlijk razend benieuwd wanneer er meer informatie omtrent het winnende design volgt. Kun jij hier al iets meer over kwijt?
Creatieve groet,
Menno Mulder,
www.dutchfellow.eu
Voor goldfish:' www.dutchfellow.eu/book/goldfish.html -
Dutch Fellow zegt
Boudewijn,
Excuses voor het vorige verzoekje, wij zien nu dat je nog met een shortlist aan het stoeien bent. Eens temeer wordt maar weer een duidelijk dat geduld een schone zaak is (niet ons sterkste punt wellicht).
Succes met het maken van een keuze.
Creatieve groet,
Menno Mulder -
Dutch Fellow zegt
Boudewijn,
Excuses voor het vorige verzoekje, wij zien nu dat je nog met een shortlist aan het stoeien bent. Eens temeer wordt maar weer een duidelijk dat geduld een schone zaak is (niet ons sterkste punt wellicht).
Succes met het maken van een keuze.
Creatieve groet,
Menno Mulder -
Dutch Fellow zegt
Beste Alain,
Nogmaals dank voor het mooie compliment echter, brengt dit soort krachttaal ook met zich mee dat er wel daad bij het woord gevoegd kan worden. Vandaar dat wij nog wat zijn gaan 'spelen' met de elementen en moeten we concluderen dat Alain het helemaal bij het juiste eind heeft.
Creatieve groet,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu
Voor Goldfish: www.dutchfellow.eu/book/goldfish.html -
Dutch Fellow zegt
Beste Boudewijn,
Wij hebben nog een laatste visual (totaal overzicht) aan onze presentatie toegevoegd. De URL voor deze presentatie is ongewijzigd: http://dutchfellow.eu/book/goldfish.html
Kun je al iets meer vertellen over het verdere verloop van jouw contest?
Creatieve groet,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu
Voor Goldfish recruitment: http://dutchfellow.eu/book/goldfish.html -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Dutch Fellow:
Geachte heer heezik,
Inmiddels is uw nieuwe logo klaar en kunnen we samen met u (zo nodig) het fine-tunen binnenkort in gang zetten. Voornaamste reden om toch van de school vissen af te stappen
zit h’m in de complexiteit van dit soort beeldmerken (niet echt een aanrader wanneer het
over herkenbaarheid gaat) en zijn wij van mening dat met deze fraaie vis we de spijker wel
op zijn kop geslagen hebben.
Dit neemt niet weg dat we nog wel wat ideëetjes hebben om ook aan dit concept tegemoet
te komen. Een compleet overzicht zal straks via een hidden URL te bezoeken zijn. Reden hiervan is dat wij op deze manier u net even een beter (totaal) beeld van de nieuwe huisstijl
kunnen bieden, naast het feit dat wij dit soort leuke klussen uiteindelijk (na uw goedkeuring) graag in ons portfolio hebben.
Wij houden u op de hoogte.
Creatieve groet,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu -
Dutch Fellow zegt
Lees nu pas uw feedback oudere inzendingen en eerlijk geschreven... Ja het is ook een soort pacman en zijn we vergeten die drommelse spoken erbij te tekenen.
Wel leuk / goed om te zien dat zelfs zonder het lezen van uw feedback we uiteindelijk (volgens mij dan) toch op hetzelfde pad uitkomen...
Dat belooft nog wat... -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Dutch Fellow:
Geachte heer van Heezik.
Over +/- 1 a 2 dagen zullen wij een volledige presentatie van uw nieuwe huisstijl online zetten. Zodra deze link actief is zullen wij u deze toesturen.
Creatieve groet,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu -
B van Heezik zegt :
Logo wat te eenvoudig, dank voor de inzending.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Dutch Fellow:
Alvast een preview van uw nieuwe huisstijl. Met deze business cards (in de vorm van een goldfish) laat u zeker een verpletterende indruk achter.
Wees gegroet,
Menno Mulder
www.dutchfellow.eu -
B van Heezik zegt :
Beste Menno,
Vind het ontzettend createf, ben bang te. Kan hiermee niet naar de webdesigner, is meer gaming achtig, wel heel erg leuk, maar niet voor mij. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-