Dit keer het logo ontwerp voor mondhygiëne toegepast en doorgevoerd in de gehele huisstijl, zodat je per discipline een eigen kleur hebt. De gehele huisstijl blijft voor de rest gelijk.
Bij dit huisstijl heb ik de footer van het briefpapier rustiger gehouden, als de achterkant van het visitekaart
graag verfrissen van bestaande logo en huisstijl
- Wedstrijd van: mike beem
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 01-05-2018
Datum einde: 08-06-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Voorkant van visitekaart en achterkant briefpapier of offertemap volledig in kleur. Dit zou ook een leuke optie kunnen zijn :)

Hallo Mike,
Bij deze een bijpassende huisstijl.
Het huisstijl kan ook aangepast worden in de andere 3 kleuren voor de disciplines dentalcare, mondhygiëne en orthodontie :)

Hallo,
Bij deze mijn ontwerp :)
De verschillende disciplines dentalCare, mondhygiëne en orthodontie heb ik onderscheid gemaakt door elk een andere kleur te geven :)
Met vriendelijke groet,
Melvin