Mijn derde concept, een eigenwijze vorm waar meerdere dingen in te zien is. De visie achter het logo is beweging, 2 vormen die rondom het logo cirkelen, deze 2 vormen zijn ook geinspireerd door de 2 doelgroepen. Een samenhangend logo met een sterk contrast.
Ik hoop u geinspireerd te hebben met mijn ontwerpen,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde
GRC Today
- Wedstrijd van: robinzwijnenberg
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-11-2012
Datum einde: 21-12-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Een 2e concept, meer gericht op symboliek voor uw diensten, waarbij GRC centraal staat.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn concept. De visie achter het ontwerp is de verschillende diensten en taken die de organisatie uitvoert, dit vertaald naar de rondjes, met ingesloten rondjes om het een sterk geheel te maken. Een krachtig herkenbaar beeld,
Met een vriendelijke groet,
Tjeerd van der Velde