GRC Today

Datum start: 30-11-2012

Datum einde: 21-12-2012

Totaal budget: € 249.00
Nieuwste inzending
Book cover
Graphisima

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij willen een logo en huisstijl voor nieuw op te zetten bedrijf; GRC Today. Kernwoorden voor dit nieuwe bedrijf zijn proactief, pragmatisch, duurzame oplossing, vertrouwen, vernieuwend, energiek, beweging. Bij GRC Today maken wij gebruik van een pay-off, "Make it work" deze moet in het logo verwerkt worden. De it staat voor informatietechnologie en voor "het".

Bedrijfsomschrijving


GRC-Today is een bedrijf dat zich richt op de implementatie van GRC (Governance Risk Compliants) methoden en meer specifiek systemen. Wij helpen organisaties te komen tot een transparante, beheersbare bedrijfsvoering waarbij zij voldoen aan wet en regelgeving. Waarbij wij wel oog houden voor te behalen resultaten. Werkzaamheden zijn; roadmap ontwikkelen, projectleiding, functioneel ontwerp en systeeminriching, dataconversie, borging, training.

Wij operationaliseren de visie op GRC tot een concreet werkbare oplossing.

Doelgroep


Onze doelgroep valt in twee groepen uiteen; samenwerking met grote levereanciers van GRC-software en de eindklanten; hierbij valt te denken aan grote bedrijven ( 500 medewerkers plus). Binnen deze bedrijven zijn de financieel directeur, afdeling risk management, afdeling compliance, internal control, onze klanten. Dus niet de afdeling IT.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Qua kleur in logo denken wij aan; groen. Aanvulling is dat het Logo niet alleen uit groen moet bestaan, de letters graag in zwart en het symbool in groen. Anders lijkt het heel sterk op een groene organisatie dan te sterk een associatie met landbouw, tuinbouw, groene energie, etc.
Must have; naam en pay off onderdeel van logo.

Designer: Martine Martine
logo_huisstijl-martine-g0iJdbc0

MartineMartine

Hallo,

Hierbij mijn voorstel voor het logo. Het logo straalt energie uit, enthousiasme, is onderscheidend en persoonlijk (vertrouwen).

Graag zie ik uw reactie met eventueel commentaar en/of wensen tegemoet, waarna ik dan ook de huisstijl voor u uit kan werken!

Groet,
Martine

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.