Een andere invalshoek op basis van het lettertype maar wel hetzelfde concept. Het beeldmerk toont door de boogje iets dynamischer. Het lettertype en de vorm blijft persoonlijk.
Maar ik wil je deze toch niet onthouden... :-)
ik lees je wel weer,
groet, Wim
Haringa Project Management
- Wedstrijd van: Haringa
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 01-02-2015
Datum einde: 20-02-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Wim,als je het logo van koos ziet wat voor kleur combi zou je gebruiken? Vast een rare vraag maar hoe sta je er tegenover om de prijs te delen (als dat uberhaupt kan) als jij de juiste kleurcombi bedenkt bij het ontwerp van koos..wat vind je?
Dag Tanja,
die vraag is inderdaad raar althans nog nooit eerder gesteld. :-) Ik ken Koos niet, nog nooit gesproken, wij zijn hier gewoon collega's. Persoonlijk denk ik dat als jij meer voelt voor het logo van Koos hij dan ook de kans moet hebben de prijs volledig te winnen en dus zelf moeite zal en kan doen om het gehele prijs te verdienen. Als Koos graag wil ik dat ik hem van advies dien dan is dat voor mij geen probleem. Het gaat mij daarbij dan niet om de prijs.
Andere optie is dat ik met mijn kleuren met een ander logo kom. :-)
Ik hoor het wel,
groet, Wim
Hoi Wim, zie het bericht van Koos van bureau komma. Kun je contact met hem opnemen? Dank ! Tanja

Dag Tanja,
2 andere lettertypes ter vergelijk. Het letterfont van Koos is al door hem gebruikt dus die hoef ik niet meer te laten zien toch?!? :-)
Bij dit logo past een strakke lettervorm. Het lettertype linksonder is iets minder 'hard'.
Ik hoor graag van je,
groet, Wim

Geen commentaar
verschillende kleuren, verschillende projecten/ beslissingen etc.

Geen commentaar

Geen commentaar
Dag Tanja...
Gebaseerd op de vorige versie. In dit geval staan de vlakken projecten/ vraagstukken.
Kleuren en lettertype kunnen uiteraard anders.
Graag feedback,
groet, Wim
het logo met de 4 kleuren is top
Dag Tanja, bedankt voor je beoordeling. Heb jij nog wensen of vragen waardoor ik het logo kan optimaliseren of verder uitwerken?
Groet, Wim
Beste Wim, kijk eens naar het logo van bureaukomma. Dat logo vind ik nog mooier, krachtig lettertype. Jij bent volgens mij beter in kleuren. Kun je daar wat mee?
Dankje wel tanja :)

Geen commentaar
Dag Tanja...
ik heb de H opnieuw als uitgangspunt genomen. De stippen staan voor strategisch, rationeel, verbanden en projecten/ vraagstukken. De H zorgt voor de ordening.
Kleuren en lettertype kunnen uiteraard anders.
Graag feedback,
groet, Wim

Dag Tanja,
Een eerste voorzet met de H als dynamisch beeldmerk. De kleurelementen (Haringa) zorgen voor verbindingen, tonen strategisch inzicht en genereren oplossingen. Het beeldmerk staat ook voor een netwerk met veel communicatieve (contact)momenten.
kleuren en lettertypes kunnen uiteraard anders.
Graag feedback om eventueel een te passen,
Groet, Wim
Beste Wim, dit ontwerp is heel cratief en er is over nagedacht. Frisse uitstraling maar te ingewikkeld. Graag een herzien voorstel. Lettertype is te gewoon, mag meer kracht uitstralen. groet, Tanja