Van Hattem is... het juiste personeel koppelen aan het juiste project op de juiste tijd en plaats, mét ruimte om te ontwikkelen, om te groeien. Dat zie je terug in het logo.
Het logo bestaat uit losse onderdelen, die samen een geheel vormen, maar ook nog kunnen ontwikkelen.
De kleuren zijn gebaseerd op dat wat er al was, maar bewust dieper van kleur gemaakt. Dit maakt dat het geheel stoerder wordt, wat beter past bij de sectoren waarin Van Hattem werkzaam is. De nieuwe kleuren zorgen er ook voor dat de stijl meer in het oog springt/meer opvalt, zeker ten opzichte van de concurrentie.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Groet, Lotte
Help ons met een update van ons logo en bijpassende huisstijl!
- Wedstrijd van: VanHattemInfratech
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 13-07-2020
Datum einde: 15-09-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Lottehiemstra.nl,
Dank voor je inzending! Het lettertype spreekt ons aan, echter missen we nog een beeldmerk/logo en qua kleurstelling denken we meer eenheid te krijgen door bijvoorbeeld het hetzelfde lettertype in andere kleuren te houden. Maar het shirt spreekt ons wel aan op deze manier! Veel succes en we hopen dat hier wat mee kan.