Een logo wat alles zegt!
Met het logo heb ik willen uitbeelden een huis wat wordt geïsoleerd. De isolatie zit in het logo enkel achter de letters V en D om te benadrukken dat dit komt door toedoen van Verander Duurzaam.
Ik heb er voor gekozen om de tekst achter het logo te zetten, zodat het ook goed boven een website past en boven aan briefpapier, rapportages enz. Het beeldmerk kan ook als watermerk voor de rapportages dienen en als Avatar op social media en favicon op de website.
Mochten er aanpassingen nodig zijn, dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Margriet Pronk.
Het logo voor ’Verander Duurzaam’ dat alles zegt
- Wedstrijd van: pbvanduuren
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 06-08-2020
Datum einde: 20-08-2020
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

