Het ontwerp zet een creatieve en zakelijke mediator (v) op de (inter)nationale kaart

Datum start: 08-11-2012

Datum einde: 22-11-2012

Totaal budget: € 200.00
Nieuwste inzending
Book cover
creatieve smaakmaker

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Verbindend, fris en zakelijk.
Logo en huisstijl voor een ondernemer in consensus building, mediation en consultancy. Deze vrouwelijke ondernemer zal zich richten op de Nederlandse markt voor het oplossen van conflicten in de particuliere en zakelijke markt en in de publieke sector. Daarnaast richt zij zich op de (inter)nationale markt voor het faciliteren van stakeholder dialogen, deals en belangenmanagement tussen multinationals en non-gouvernementele organisaties.

Bedrijfsomschrijving


Van Zomeren CMC
Consensus Building * Mediation * Consultancy

Het bedrijf richt zich op het faciliteren van dialogen en deals (consensus building), conflicthantering (mediation) en advies op deze terreinen (consultancy).

Doelgroep


Particuliere markt (families, buren, strafzaken)
Zakelijke markt (arbeidszaken, MKB)
Internationale markt (multinationals, non-gouvernementele organisaties, maatschappelijk middenveld)
Publieke sector (overheid)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Kleurstelling niet te hard of te scherp. Rustige kleur(en).

Designer: daudt72 daudt72
logo_huisstijl-daudt72-ns27sFto

daudt72daudt72

geachte opdrachtgever,

hierbij mijn eerste gedachte mbt. uw logo cq. beeldmerk.
Om een indruk te geven en door te geven wat ik bij het lezen voelt doe ik u hierbij de eerste stappen naar uw logo cq. beeldmerk, waarbij eenvoud rust, maar daadkracht uitstraalt.

Uiteraard ben ik benieuwd naar de eerste bevindingen van uw zijde.

mvrgr. groet,

Daudt

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.