Hai Rie-Anne, nieuwe ontwerpen. Heb ze maar meteen als visitekaartje getoond. groet, Eva.
Hippe, eigentijdse huisstijl voor Favoriet Interieurontwerp & Styling
- Wedstrijd van: Rie-Anne
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 16-10-2017
Datum einde: 06-11-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar

Beste Rie-Anne, hierbij mijn idee voor je logo en huisstijl. Uitgangspunt was de basisvormen van een huis (blokkendoos?). Oranje is de kleur van creativiteit, enthousiasme en energie. Als voorbeeld heb ik voor beide lettertypes een mogelijkheid voor het visitekaartje erbij gezet. Ben heel benieuwd naar je reactie. vriendelijke groet, Eva.
Hoi Eva, Dank voor je ontwerp. Ik begrijp je (creatieve) gedachte m.b.t. de blokkendoos echter ik denk niet dat mensen het in 1 oogopslag herkenbaar vinden en dat is toch wat ik zoek. De lettertypes zijn ook niet helemaal mijn smaak, dit zoek iets iets strakker. Het onderschrift mag best een speels lettertype hebben maar de bedrijfsnaam wil ik iets strakker (hou in Word van Arial Narrow; modern en strak). Allicht kun je iets met mijn feedback. In ieder geval bedankt! Groet Rie-Anne