Geen commentaar
Hippe, eigentijdse huisstijl voor Favoriet Interieurontwerp & Styling
- Wedstrijd van: Rie-Anne
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 16-10-2017
Datum einde: 06-11-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.
 Het Grafisch Bureau
                Het Grafisch Bureau
             
                                                    Bedankt voor het logo. Vind het leuk bedacht met een 3d ruimte in de vorm van een hartje. Hou alleen zelf niet echt van hartjes dus dat maak het voor mij een beetje lastig. Het idee is nl. wel erg creatief. Daarnaast mis ik het onderschrift (interieurontwerp&stylign;) en vind het geheel een beetje gewoon en flauw ogen. Het mag van mij iets meer knallen! Ben ook wel benieuwd naar de andere zijde van het kaartje waar contactgegevens op komen. 
In ieder geval bedankt! Groet Rie-Anne
 Nederland
                                        Nederland
                                     France
                                        France
                                     Deutschland
                                        Deutschland
                                     Österreich
                                        Österreich
                                     United Kingdom
                                        United Kingdom
                                     International
                                        International
                                    