Beste Kirsten,
Bijgevoegd mijn logo ontwerp. Het ontwerp is;
- Speels maar ook proffesioneel
- Simpel dus goed te integreren in de huisstijl
- Het beeld is herkenbaar en prima op zichzelf te gebruiken
- Even wat anders; veel logo's hebben een zeiltje als beeldmerk, een windzak heb ik nog niet voorbij zien komen. Echter associeert iedereen een windzak wel met wind!
Op basis van de feedback kunnen verdere aanpassingen worden gemaakt, en kan verder worden gekeken naar de huisstijl
Met vriendelijke groet,
Mattijs
Hoe ziet Werken met Wind er uit?
- Wedstrijd van: kirstenwind
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-10-2014
Datum einde: 11-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Bedankt voor je voorstel! Leuk om zo snel al reactie te hebben. Je geeft aan in je beschrijving dat weinig mensen een windzak kiezen als beeld, inderdaad. Echter vind ik de windzak ook niet zo'n mooi ikoon. De letters van het logo vind ik ook wat te iel, mag wel wat robuuster.