Logo voor ‘Werken Met Wind,’ adviesbureau voor strategie, beeld en communicatie
Dit voorstel, een concept, een idee, waar richting geven, strategie, beleid en communicatie inzit. Een prachtig icoon waar veel symboliek inzit en dat veel handvaten biedt in vormgeving.
Professioneel, krachtig en modern, een logo met een vertrouwd voorkomen!
Vorm en kleurkeuze kunnen nog alle kanten op, eerst het voorgestelde concept maar eens omarmen.
Wij zijn benieuwd wat Werken Met Wind van dit voorstel vindt, wij kijken uit naar Feedback.
Meer info,
jeroenvellekoop.nl
Hoe ziet Werken met Wind er uit?
- Wedstrijd van: kirstenwind
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 28-10-2014
Datum einde: 11-11-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

