hoeveel energie en fun kun jij een logo meegeven?

Datum start: 30-06-2017

Datum einde: 07-07-2017

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
factor

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben sinds kort eigenaar van Flow Development. Van uit mijn praktijk werk ik als vitaliteitscoach/-adviseur. Ik wil het logo gebruiken voor:
- mijn website
- visitekaartjes
- communicatie richting klanten ( nieuwsbrieven ,facturen. offertes, etc)
- promotie uitingen op social media bijv blogs en emailnieuwsbrieven
Het ideale logo straalt energie, enthousiasme en ontwikkeling/beweging uit.
Het oogt fris en jong en nodigt uit tot actie. Als je het logo ziet word je nieuwsgierig en wil je contact opnemen met Flow Development. Je komt als je het logo ziet meteen in beweging/ in actie....( dus of je leest die nieuwsbrief aandachtiger, of je leest de offerte meteen, of je gaat naar mijn website, of je gaat direct contact zoeken met Flow....

Bedrijfsomschrijving


Flow Development is mijn eigen bedrijf dat vitaliteitscoaching en advies aanbiedt. Van uit mijn praktijk werk ik als vitaliteitscoach/-adviseur. Ik wil mensen in een flow brengen en ze letterlijk met meer energie en plezier naar werk laten gaan. Dat bereik ik door programma's, workshops en coaching aan te bieden. Hierin gaat het om 3 pijlers: bewegen, bewust met voeding omgaan en over mentale fitheid. Daarnaast geef ik hardloop trainingen en bootcamps.
Voorbeelden:
Ik werk nu voor een Nr1 internationaal recruitmentbedrijf waarbij ik met name High potential /hoger opgeleide medewerkers coach die een hoge mate van stress ervaren op werk.
Ook heb ik gewerkt voor een nationale logistiek dienstverlener die met lager opgeleiden werken en hen fit for the job willen houden (mentaal en fysiek)
Ik geef workshops aan teams voor meer inzicht in gedrag van ieder teamlid. Hierdoor wordt duidelijk hoe de teamleden beter met elkaar om kunnen gaan voor effectievere onderlinge communicatie en dus hoe je gedoe voorkomt en de energie in het team verhoogt

Doelgroep


Zakelijke markt, bedrijven die vitaliteit hoog op de agenda hebben staan.
Daarnaast ook consumenten die individuele coaching nodig hebben of (prive) hardlooptraining/bootcamp willen afnemen (mn vrouwen mannen tussen de 25-50jr die fitter willen worden en open staan voor persoonlijke ontwikkeling)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


frisse kleuren die energie uitstralen: oranje, geel, roze
Kleur van vitaliteit is voor mij ook groen en wit: dat staat voor leven , gezond en fris.

Designer: V. V.
logo_huisstijl-v-15022-g0EaK58S

V.V.

Ik heb weer twee varianten gemaakt.
Zie je reactie graag weer tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Viola

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-v-15022-EAAXyYOu

V.V.

en nog een variant op het eerste ontwerp. De letters staan nu een tikkeltje schuin naar rechts en de circel is onderbroken en niet glad/strak.
Ik hoor graag van je welke de voorkeur heeft/hebben, dan kan ik daarbij ook een huisstijl ontwerpen.
Met vriendelijke groet,
Viola

V.V.

Uiteraard kan ik deze cirkel ook weer toepassen op het ontwerp hieronder......

Florence DamenFlorence Damen

HI Viola, goede aanpassingen. Mooier!Ik heb nog het volgende:
- wil je development meer leesbaar naar voren laten komen. Nu valt het soms weg..iets groter/dikker...
En kun je een logo maken met de tekst flow in oranje/roze en de cirkel in de 'regenboogkleuren.
De cirkel mag nog iets robuuster is mijn gevoel. De tekst staat prima voor de flow...en de cirkel staat voor mij voor de omgeving die continue vraagt om aanpassing en nieuwe wendingen waar je mee om gaat als mens.
laatste vraag: Kun je in een nieuwe andere variant spelen met drie lagen/cirkels/stukjes die staan voor de drie elementen van vitaliteit ( fysiek mentaal emotioneel)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-v-15022-1no5t0eu

V.V.

Beste Florence,
dank je wel voor je waarderingen en je feedback.
Ik heb van de vorige twee ontwerpen een combinatie gemaakt.
Met vriendelijke groet,
Viola

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-v-15022-ziufm39s

Geen commentaar

Florence DamenFlorence Damen

ik kies meer voor rondere vormen...letterype is wel top. Frivool en toch krachtig

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-v-15022-tXjRjHHs

Geen commentaar

Florence DamenFlorence Damen

deze raakt me wel! Krachtig door eenvoud en energiek. Ik weet niet of ik nog iets mis.....ik ijk morgen nog een keer erna...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-v-15022-cr8w0alk

Geen commentaar

Florence DamenFlorence Damen

een evt lijn of veeg zou wat mij betreft omhoog mogen wijzen, want dat geeft vooruitgang en positiviteit aan..dat heeft deze lijn niet....

Florence DamenFlorence Damen

veel te elegaant lettertype met name de f

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-v-15022-wDC4V3vU

Geen commentaar

Florence DamenFlorence Damen

wow! de letters geintegreerd in het symbool. Het lettertype straalt flow uit. Het geheel een tikkletje schuiner zou het net even wat eigenwijzer maken....( zeg maar ala het visitekaartje. Wat zou het nog krachtiger maken....

Florence DamenFlorence Damen

...de cirkel is wellicht te strak rond....de weg van ontwikkeling naar meer vitaliteit is soms wat minder smooth....ik vind het best lastig om precies te duiden wat ik graag anders zou zien...

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.