hoeveel energie en fun kun jij een logo meegeven?
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Florence Damen
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 419.00
- Datum start : 30-06-2017 09:38
- Datum einde : 07-07-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 76
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
- mijn website
- visitekaartjes
- communicatie richting klanten ( nieuwsbrieven ,facturen. offertes, etc)
- promotie uitingen op social media bijv blogs en emailnieuwsbrieven
Het ideale logo straalt energie, enthousiasme en ontwikkeling/beweging uit.
Het oogt fris en jong en nodigt uit tot actie. Als je het logo ziet word je nieuwsgierig en wil je contact opnemen met Flow Development. Je komt als je het logo ziet meteen in beweging/ in actie....( dus of je leest die nieuwsbrief aandachtiger, of je leest de offerte meteen, of je gaat naar mijn website, of je gaat direct contact zoeken met Flow....
Bedrijfsomschrijving:
Flow Development is mijn eigen bedrijf dat vitaliteitscoaching en advies aanbiedt. Van uit mijn praktijk werk ik als vitaliteitscoach/-adviseur. Ik wil mensen in een flow brengen en ze letterlijk met meer energie en plezier naar werk laten gaan. Dat bereik ik door programma's, workshops en coaching aan te bieden. Hierin gaat het om 3 pijlers: bewegen, bewust met voeding omgaan en over mentale fitheid. Daarnaast geef ik hardloop trainingen en bootcamps.
Voorbeelden:
Ik werk nu voor een Nr1 internationaal recruitmentbedrijf waarbij ik met name High potential /hoger opgeleide medewerkers coach die een hoge mate van stress ervaren op werk.
Ook heb ik gewerkt voor een nationale logistiek dienstverlener die met lager opgeleiden werken en hen fit for the job willen houden (mentaal en fysiek)
Ik geef workshops aan teams voor meer inzicht in gedrag van ieder teamlid. Hierdoor wordt duidelijk hoe de teamleden beter met elkaar om kunnen gaan voor effectievere onderlinge communicatie en dus hoe je gedoe voorkomt en de energie in het team verhoogt
Doelgroep:
Zakelijke markt, bedrijven die vitaliteit hoog op de agenda hebben staan.
Daarnaast ook consumenten die individuele coaching nodig hebben of (prive) hardlooptraining/bootcamp willen afnemen (mn vrouwen mannen tussen de 25-50jr die fitter willen worden en open staan voor persoonlijke ontwikkeling)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
frisse kleuren die energie uitstralen: oranje, geel, roze
Kleur van vitaliteit is voor mij ook groen en wit: dat staat voor leven , gezond en fris.
logomaker
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Florence Damen zegt :
Hi logomaker,
dank je voor de aanpassing, ik vind dat de kleuren van de letters development wegvallen en het geheel iets te druk wordt door de vier kleuren. Ik zie graag het bolletje in groen en de poppetjes in wit en evt een lichter fris groen. En dan de letters Flow in hetzelfde appelgroen......en development in ook appelgroen of iets lichter groen.... -
Florence Damen zegt :
Hi logomaker,
dank je voor de aanpassing, ik vind dat de kleuren van de letters development wegvallen en het geheel iets te druk wordt door de vier kleuren. Ik zie graag het bolletje in groen en de poppetjes in wit en evt een lichter fris groen. En dan de letters Flow in hetzelfde appelgroen......en development in ook appelgroen of iets lichter groen.... -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Florence Damen zegt :
Dit straalt zeker vrolijkheid uit! De poppetjes zijn creatief; ze zijn in beweging en enthousiast! Top. De kleuren zijn alleen erg flets, behalve het groen. Ik zie graag cyclaam roze of fel oranje of appelgroen...Lettertype van 1 en 3 spreken me het meeste aan! De nadruk ligt voor mij ook echt op Flow. Dus top dat dit groter staat afgedrukt!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-