hoeveel energie en fun kun jij een logo meegeven?

Datum start: 30-06-2017

Datum einde: 07-07-2017

Totaal budget: € 419.00
Nieuwste inzending
Book cover
factor

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben sinds kort eigenaar van Flow Development. Van uit mijn praktijk werk ik als vitaliteitscoach/-adviseur. Ik wil het logo gebruiken voor:
- mijn website
- visitekaartjes
- communicatie richting klanten ( nieuwsbrieven ,facturen. offertes, etc)
- promotie uitingen op social media bijv blogs en emailnieuwsbrieven
Het ideale logo straalt energie, enthousiasme en ontwikkeling/beweging uit.
Het oogt fris en jong en nodigt uit tot actie. Als je het logo ziet word je nieuwsgierig en wil je contact opnemen met Flow Development. Je komt als je het logo ziet meteen in beweging/ in actie....( dus of je leest die nieuwsbrief aandachtiger, of je leest de offerte meteen, of je gaat naar mijn website, of je gaat direct contact zoeken met Flow....

Bedrijfsomschrijving


Flow Development is mijn eigen bedrijf dat vitaliteitscoaching en advies aanbiedt. Van uit mijn praktijk werk ik als vitaliteitscoach/-adviseur. Ik wil mensen in een flow brengen en ze letterlijk met meer energie en plezier naar werk laten gaan. Dat bereik ik door programma's, workshops en coaching aan te bieden. Hierin gaat het om 3 pijlers: bewegen, bewust met voeding omgaan en over mentale fitheid. Daarnaast geef ik hardloop trainingen en bootcamps.
Voorbeelden:
Ik werk nu voor een Nr1 internationaal recruitmentbedrijf waarbij ik met name High potential /hoger opgeleide medewerkers coach die een hoge mate van stress ervaren op werk.
Ook heb ik gewerkt voor een nationale logistiek dienstverlener die met lager opgeleiden werken en hen fit for the job willen houden (mentaal en fysiek)
Ik geef workshops aan teams voor meer inzicht in gedrag van ieder teamlid. Hierdoor wordt duidelijk hoe de teamleden beter met elkaar om kunnen gaan voor effectievere onderlinge communicatie en dus hoe je gedoe voorkomt en de energie in het team verhoogt

Doelgroep


Zakelijke markt, bedrijven die vitaliteit hoog op de agenda hebben staan.
Daarnaast ook consumenten die individuele coaching nodig hebben of (prive) hardlooptraining/bootcamp willen afnemen (mn vrouwen mannen tussen de 25-50jr die fitter willen worden en open staan voor persoonlijke ontwikkeling)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


frisse kleuren die energie uitstralen: oranje, geel, roze
Kleur van vitaliteit is voor mij ook groen en wit: dat staat voor leven , gezond en fris.

Designer: Kad Kano Kad Kano
design_logo_identite_entreprise-kad-kano-BPSMlc9I

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
design_logo_identite_entreprise-kad-kano-An8dxjlI

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.