Beste opdrachtgever,
Dankuwel voor de opdracht en de mooie kans.
Persoonlijk ben ik met veel enthousiasme bezig geweest met het ontwerp, de afgelopen jaren heb ik elke zomer op de camping gezeten. Met veel plezier!
Hierbij stuur ik u mijn ontwerp voor uw nieuwe logo samen met een huisstijl voorstel. Als begin concept ging ik uit van de stijl 'less is more'. Zo heb ik de factor water, haven en camping in het logo samengevoegd in een simpel beeld. Niet met al te veel fratsen en met een frisse uitstraling. Op deze manier spreekt het logo meerdere doelgroepen aan.
Graag hoor ik wat u van het voorstel vindt, in de hoop dit samen met u verder uit te kunnen werken. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Vincent Botman
Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend
- Wedstrijd van: derakken
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 25-10-2012
Datum einde: 09-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

