Het Kievits-logo:
De symbolen van licht en geluidsgolven samengevoegd vormen een nieuw icoon het logo voor Kievits –support of –sport.
De gekozen kleurstelling geeft een energieke uitstaling.
De vorm van de blauwe achtergrond associeert met een app. (eigentijds) en een normaal huis, tuin en keuken stopcontact, herkenbaar in de branche.
Ik heb bewust niet voor een vogeltje gekozen, dat staat er al in letters en waarom twee keer hetzelfde zeggen in de meest eenvoudige uiting. Overigens heeft een vogel-symboliek weinig met de branche te maken.
Graag maak ik nog een stap voor een huisstijl-aanzet, na commentaar op de voorstellen.
Voor meer info:
jeroenvellekoop.nl
Huisstijl bestaand bedrijf
- Wedstrijd van: amkievits
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-09-2014
Datum einde: 17-09-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Jeroen, Bedankt voor het inzenden van je zeer goed doordachte logo. Ik ben alleen bang dat ik dit logo er niet echt uit vind springen en ben bang dat het een beetje wegvalt tussen meerdere logo's op bijvoorbeeld een reclamebord.