Beste Purple Bridge oprichters,
Die ene euro heeft ons over de streep getrokken. Het echte verhaal, wij zijn net als jullie pas met onze onderneming gestart en vinden het leuk en een uitdaging andere startende ondernemers op weg te helpen. De symboliek in dit ontwerp is uiteraard de paarse brug maar dmv. patronen en vormkeuze hebben wij ook de term marketingmix willen uitdrukken. Zowel het visitekaartje als het briefpapier worden aan beide zijden bedrukt. Wij zijn zeker content met de resultaten en hopen natuurlijk dat jullie deze mening delen. Succes met jullie nieuwe avontuur!
Vriendelijke groet,
Menno Mulder
Dutchfellow.
Huisstijl en logo ontwerp voor Purple-bridge
- Wedstrijd van: cbaugustus
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-08-2011
Datum einde: 09-09-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Purple Bridge oprichters,
Die ene euro heeft ons over de streep getrokken. Het echte verhaal, wij zijn net als jullie pas met onze onderneming gestart en vinden het leuk en een uitdaging andere startende ondernemers op weg te helpen. De symboliek in dit ontwerp is uiteraard de paarse brug maar dmv. patronen en vormkeuze hebben wij ook de term marketingmix willen uitdrukken. Zowel het visitekaartje als het briefpapier worden aan beide zijden bedrukt. Wij zijn zeker content met de resultaten en hopen natuurlijk dat jullie deze mening delen. Succes met jullie nieuwe avontuur!
Vriendelijke groet,
Menno Mulder
Dutchfellow.

Beste Purple Bridge oprichters,
Die ene euro heeft ons over de streep getrokken. Het echte verhaal, wij zijn net als jullie pas met onze onderneming gestart en vinden het leuk en een uitdaging andere startende ondernemers op weg te helpen. De symboliek in dit ontwerp is uiteraard de paarse brug maar dmv. patronen en vormkeuze hebben wij ook de term marketingmix willen uitdrukken. Zowel het visitekaartje als het briefpapier worden aan beide zijden bedrukt. Wij zijn zeker content met de resultaten en hopen natuurlijk dat jullie deze mening delen. Succes met jullie nieuwe avontuur!
Vriendelijke groet,
Menno Mulder
Dutchfellow.

Beste Purple Bridge oprichters,
Die ene euro heeft ons over de streep getrokken. Het echte verhaal, wij zijn net als jullie pas met onze onderneming gestart en vinden het leuk en een uitdaging andere startende ondernemers op weg te helpen. De symboliek in dit ontwerp is uiteraard de paarse brug maar dmv. patronen en vormkeuze hebben wij ook de term marketingmix willen uitdrukken. Zowel het visitekaartje als het briefpapier worden aan beide zijden bedrukt. Wij zijn zeker content met de resultaten en hopen natuurlijk dat jullie deze mening delen. Succes met jullie nieuwe avontuur!
Vriendelijke groet,
Menno Mulder
Dutchfellow.

Beste Purple Bridge oprichters,
Die ene euro heeft ons over de streep getrokken. Het echte verhaal, wij zijn net als jullie pas met onze onderneming gestart en vinden het leuk en een uitdaging andere startende ondernemers op weg te helpen. De symboliek in dit ontwerp is uiteraard de paarse brug maar dmv. patronen en vormkeuze hebben wij ook de term marketingmix willen uitdrukken. Zowel het visitekaartje als het briefpapier worden aan beide zijden bedrukt. Wij zijn zeker content met de resultaten en hopen natuurlijk dat jullie deze mening delen. Succes met jullie nieuwe avontuur!
Vriendelijke groet,
Menno Mulder
Dutchfellow.

Beste Purple Bridge oprichters,
Die ene euro heeft ons over de streep getrokken. Het echte verhaal, wij zijn net als jullie pas met onze onderneming gestart en vinden het leuk en een uitdaging andere startende ondernemers op weg te helpen. De symboliek in dit ontwerp is uiteraard de paarse brug maar dmv. patronen en vormkeuze hebben wij ook de term marketingmix willen uitdrukken. Zowel het visitekaartje als het briefpapier worden aan beide zijden bedrukt. Wij zijn zeker content met de resultaten en hopen natuurlijk dat jullie deze mening delen. Succes met jullie nieuwe avontuur!
Vriendelijke groet,
Menno Mulder
Dutchfellow.