Beste,
Dit is mijn inzending.
In het logo heb ik gekozen voor gebogen blauwe vorm omwille van de link naar water (sanitair). Ik heb het logo met witte lijnen onderbroken om te verwijzen naar glas in panelen.
Het lettertype heb ik gekozen voor een lichte buiging maar toch een stevige font om de kwaliteit van uw product weer te geven. De oranje kleur heb ik gekozen om een warm gevoel te geven en dit verwijst dan weer naar het interieur.
U laat maar weten wat u er van denkt, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
mvg.
Ken
huisstijl en logo voor interieur en sanitair glas
- Wedstrijd van: esmee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 15-04-2012
Datum einde: 22-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag ken,
Het logo spreekt mij niet veel aan.Als ik er de eerste keer naar heb ik niet zo iets ,oke
Moet krachtiger zijn.Ik wil in het midden van brief papier gewoon wit en geen kleur.