Beste Esmee,
Hierbi mijn voorstel voor jullie logo. Ik heb van de letters i en D een letterbeeld gemaakt en dat vervolgens als een glazen object weergegeven. Deze vrije vrm symboliseerd de design kant van jullie productlijn. Voor het zakelijke aspect (meer gericht op de doelgroep) het ik een strakke letter als contrast gekozen voor de bedrijfsnaam.
Wil je dat hiermee verder ga voor de rest van de huisstijl? Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Pieter Dirkzwager, Vormgever
huisstijl en logo voor interieur en sanitair glas
- Wedstrijd van: esmee
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 15-04-2012
Datum einde: 22-04-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

