Geen commentaar
Huisstijl en logo voor nieuwe kledinglijn kinderen 2-10
- Wedstrijd van: juniorclassics@ziggo.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-06-2011
Datum einde: 23-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De zwarte tekst op het label is glanzend...
Het ziet er heel erg chique uit maar wel nog steeds erg goed leesbaar.
Ik ben erg benieuwd naar uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Linsey van Rijswijk
het is een mooi ontwerp maar de zart wit tinten zijn een beetje te hard.
Gr Junior Classics