Eerste Concept voor het logo van Junior Classics. Ik hoor graag wat u ervan vindt.
Met vriendelijke groet,
Chaim Kwakman
Huisstijl en logo voor nieuwe kledinglijn kinderen 2-10
- Wedstrijd van: juniorclassics@ziggo.nl
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-06-2011
Datum einde: 23-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Een kleine toevoeging:
Ik heb gekozen voor een strak ontwerp in een speels jasje. Door de twee lagen in mijn ontwerp heb ik geprobeerd een link te leggen naar de kleding. Bovendien is het een sterk beeldmerk en dus goed geschikt is voor verschillende media uitingen. Met het kleurgebruik wil ik sober, chique en kinderen combineren.
Graag hoor ik wat u van het ontwerp vindt zodat ik ik met de feedback aan de slag kan. Vervolgens zal ik verdergaan met de rest van de huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Chaim Kwakman