Een voorbeeld van een rustigere achterkant.
Huisstijl gezocht!
- Wedstrijd van: hjbemans
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 06-03-2011
Datum einde: 20-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



En een voorbeeld van een eventuele huisstijl.
De achterkant van het briefpapier en visitekaartje kunnen eventueel ook zonder strepen om het wat rustiger te maken.

En een nog iets meer speelsere variant gebaseerd op het bijgevoegde projectbestand (kleurenpalet).

Een simpel en strak woordmerk. Het grafische element tussen de woorden is de \'play\' pijl welke staat voor het ervarend leren, geen theorie maar gelijk ervaren.

Ik heb er voor gekozen om een simpel en strak lettertype (enkel ronde vormen en rechte lijnen) te gebruiken dat mooi aansluit bij de vormen van de stoel die u als voorbeeld heeft gegeven. Om het toch iets interessanter te maken heb ik 2 woorden gekoppeld waardoor een herkenbaarder woordmerk ontstaat. Om het ontwerp wat eigenzinniger te maken heb ik het onderschrift er asymmetrisch boven gezet. De gebruikte kleuren komen uit het voorbeeld palet (de leverkleur zou eventueel in de huisstijl gebruikt kunnen worden).