Hierbij mijn inzending voor Huub-Jan Communicatie
Ik heb toch een poging gedaan om een beeldmerk erbij te maken. Ik ben hiermee met de beginwaarden die u uitlag zoals luchtig, humorvol en creatief. Verder stijl en betrouwbaarheid door de harde zwarte kleuren.
Achter dit logo zitten echter veel dingen verstopt.
Zo laat ik een zwart praatwolkje zien die de standaard communicatie weergeeft, hieruit komt een figuur(poppetje) wat zich losbreekt van de standaard communicatie in een juigende beweging. Deze is opgemaakt uit verschillende pijlen wat laat zien dat communicatie op meerdere manieren uitgevoerd kan worden. Ik heb hier voor lime groen gekozen omdat deze kleur met groei wordt geassocieerd.
Graag uw reactie!
M.v.g. Division Design.
Huisstijl gezocht!
- Wedstrijd van: hjbemans
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 06-03-2011
Datum einde: 20-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Klik het plaatje voor een groter voorbeeld.
Deze zou ook zonder beeldmerk kunnen mocht de filosofie of vorm niet bevallen