Het dal segno teken is met de stippen erbij een lastig element.
In mijn zoektocht naar een goede vorm associeerde ik het al snel met iets occult en soms leek het wel arabisch.
Ik heb de stippen daarom even gelaten voor wat ze zijn en kwam tot het getoonde ontwerp.
Kleur en lettertype kunnen worden aangepast evenals de payoff. (schept klantwaarde... bijv.)
Lijndikte van het teken moet voldoende zijn om een vorm te scheppen met body, maar indien te dik zou het iets aangepast kunnen worden.
Het dat segno gedeelte van het beeldmerk zou ook los gebruikt kunnen worden. Door de eigen abstrahering is het symbool ook als beeld bruikbaar zonder dat men roept das gewoon ‘ut dalsegno teekuh!’
Ik zie in het teken nu ook twee partijen die elkaar ontmoeten en samen weer een geheel vormen.
Ik zie ook een vermenigvuldigingsteken (X), de herhaling zit er dus dubbel in.
Ben benieuwd naar jullie feedback.
Huisstijl & Logo ontwerp voor jong en ambitieus organisatie-adviesbureau
- Wedstrijd van: dalsegno
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-11-2010
Datum einde: 03-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

