L.S.,
Het DS symbool is bekend en lijkt me toch de goede aanpak, ondanks dat het voor de hand ligt.
De oudbolligheid ervan heb ik proberen aan te pakken omdat dit niet bij een modern bedrijf past. Het eerste ontwerp is strak en to the point. In het tweede en derde ontwerp heb ik geprobeerd het menselijke aspect erin te verwerken.
Met vriendelijke groet, Rik (aoxomoxoa)
Huisstijl & Logo ontwerp voor jong en ambitieus organisatie-adviesbureau
- Wedstrijd van: dalsegno
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 17-11-2010
Datum einde: 03-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

