Beste Richard Kuiper,
Bij deze mijn inzending voor een nieuw logo en een huisstijl. (briefpapier en visitekaartje)
Ik heb gekozen voor een beeldmerk van een microfoon.
Dit is wel een andere microfoon dan de bijgevoegde pdf; ik vind deze persoonlijk herkenbaarder als microfoon en daardoor misschien geschikter als logo.
De stralen achter de microfoon geven kracht weer en er komt beweging in het geheel.
Ik heb klassieke lettertypes gekozen omdat dit aansluit bij de microfoon en zodat het een hip geheel wordt.
Om dezelfde reden heb ik gekozen voor bruintinten; een klassieke, retro en daardoor opvallende uitstraling.
Ik heb er voor gekozen om geen tekst in het logo te plaatsen; dat zou te druk worden en afbreuk doen aan het ontwerp. Door de bijzondere lettertypes vormen tekst en beeld alsnog duidelijk geheel.
Graag zie ik uw reactie tegemoet zodat ik eventueel nog het een en ander bij kan schaven tot het ontwerp aan uw eisen voldoet.
Met vriendelijke groet,
Pierski
Huisstijl + Logo ontwerp voor voiceover
- Wedstrijd van: rkuiper
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 25-01-2012
Datum einde: 08-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

