HUISSTIJL & LOGO VOOR KNTRST.

Datum start: 14-06-2013

Datum einde: 14-07-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
vincenthammingh.nl

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij komen graag met designers in contact die via Brandsupply een schitterend logo en huisstijl voor KNTRST willen ontwerpen.

De stijl mag jong en hedendaags zijn. Qua kleuren staat alles open.

Het logo en de huisstijl zal een prominente rol gaan uitmaken binnen onze bedrijfsvoering; website, briefpapier, visitekaartjes etc.

KNTRST (Kontrast) is een jong, creatief en enthousiast coaching en -trainingsinstituut met oog voor artiesten en muzikanten.

KNTRST is er voor iedereen die het beste uit zichzelf wilt halen: het beste uit je zelf halen is volgens ons een state of mind.

We streven ernaar het meest herkenbare coachings & trainings instituut binnen Amsterdam te zijn.

Bedrijfsomschrijving


KNTRST (Kontrast) is een jong, creatief en enthousiast coaching en -trainingsinstituut met oog voor artiesten en muzikanten.

Ons doel is om mensen zo goed mogelijk te helpen functioneren in hun dagelijks leven. Dat doen we door maximale betrokkenheid, motivaties, ambities en talenten aan te wakkeren en door eigen verantwoordelijkheid, vitaliteit en passend leiderschap te initiëren.

KNTRST is er voor iedereen die het beste uit zichzelf wilt halen: het beste uit je zelf halen is volgens ons een state of mind.

We streven ernaar het meest herkenbare coachings & trainings instituut binnen Amsterdam te zijn.

Doelgroep


Onze klanten zijn?
- Mensen tussen 18 & 35 jaar.
- muzikanten & artiesten
- ambitieuze (zaken)mensen, visionaire leiders, gepassioneerde ondernemers.
- mensen die het beste uit zichzelf willen halen en vastbesloten zijn te slagen.
- hoog opgeleide mensen die klaar zijn voor verandering

Zij willen?
- ongelooflijk effectief en succesvol zijn
- een grotere keuzemogelijkheid
- de korte weg weten om hun leven beter en makkelijker te maken
- samenwerken
- kunnen inspireren en motiveren
- uit een isolement komen
- zelfverzekerd zijn
- controle hebben

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Alles is nog open

Designer: Irregular Irregular
logo_huisstijl-irregular-1tzAujfU

IrregularIrregular

Nog een optie die u misschien in de smaak valt ?

Ben benieuwd naar uw feedback !

Mvg Sander G.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-irregular-2W7DJLaS

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_huisstijl-irregular-0NikuHho

IrregularIrregular

Beste Robbie

Bij deze stuur ik u een paar voorbeelden van hoe ik ''KNTRST'' zie. Het middelste logo is mijn favoriet omdat het de naam benadrukt namelijk ''KONTRAST''.
Natuurlijk zijn deze logo's ook met allerlei andere kleuren en foto's mogelijk indien u dit wenst. zoals u de logo's nu ziet zouden ze ook als visitekaartje gebruikt kunnen worden.

Ik ben benieuwd naar uw feedback en hoop deze te mogen ontvangen !

Mvg

Sander G.

IrregularIrregular

(rond het logo dat u zou aanstaan kan ik ook nog een tumbnail maken dat u bedrijf snel herkenbaar maakt met slechts een klein teken in plaats van het volledige logo, welke dus ook dan zeker geschikt kan zijn om onderaan een pagina of brief te plaatsen)

RobbiieerobRobbiieerob

Beste Sander, bedankt voor je inzendingen/designs. Wat ik erg mooi vind is de diversiteit van de 3 logo's. Als ik naar de logo's kijk denk ik dat de opmaak qua stijl & kleur zachter mag zijn. Ze komen naar mijn mening iets te hard over. Kun je hier verder mee?

Mocht je verder vragen hebben stel ze gerust.

Hartelijke groet,

Rob H.

IrregularIrregular

Beste

ja ik wil proberen u zo veel mogelijk keuzen te geven , vandaar de diversiteit, als je graag wilt kan ik er nog andere maken.

Maar voorlopig dus hetzelfde ontwerp , maar dan zachtere kleuren ?
Of heb je 1 van de 3 als favoriet ?

Bedankt voor de feedback !

Mvg

Sander G.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.