HUISSTIJL & LOGO VOOR KNTRST.

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Robbiieerob
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 14-06-2013 20:32
  • Datum einde : 14-07-2013 20:18
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 204
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij komen graag met designers in contact die via Brandsupply een schitterend logo en huisstijl voor KNTRST willen ontwerpen.

De stijl mag jong en hedendaags zijn. Qua kleuren staat alles open.

Het logo en de huisstijl zal een prominente rol gaan uitmaken binnen onze bedrijfsvoering; website, briefpapier, visitekaartjes etc.

KNTRST (Kontrast) is een jong, creatief en enthousiast coaching en -trainingsinstituut met oog voor artiesten en muzikanten.

KNTRST is er voor iedereen die het beste uit zichzelf wilt halen: het beste uit je zelf halen is volgens ons een state of mind.

We streven ernaar het meest herkenbare coachings & trainings instituut binnen Amsterdam te zijn.

Bedrijfsomschrijving:

KNTRST (Kontrast) is een jong, creatief en enthousiast coaching en -trainingsinstituut met oog voor artiesten en muzikanten.

Ons doel is om mensen zo goed mogelijk te helpen functioneren in hun dagelijks leven. Dat doen we door maximale betrokkenheid, motivaties, ambities en talenten aan te wakkeren en door eigen verantwoordelijkheid, vitaliteit en passend leiderschap te initiëren.

KNTRST is er voor iedereen die het beste uit zichzelf wilt halen: het beste uit je zelf halen is volgens ons een state of mind.

We streven ernaar het meest herkenbare coachings & trainings instituut binnen Amsterdam te zijn.

Doelgroep:

Onze klanten zijn?
- Mensen tussen 18 & 35 jaar.
- muzikanten & artiesten
- ambitieuze (zaken)mensen, visionaire leiders, gepassioneerde ondernemers.
- mensen die het beste uit zichzelf willen halen en vastbesloten zijn te slagen.
- hoog opgeleide mensen die klaar zijn voor verandering

Zij willen?
- ongelooflijk effectief en succesvol zijn
- een grotere keuzemogelijkheid
- de korte weg weten om hun leven beter en makkelijker te maken
- samenwerken
- kunnen inspireren en motiveren
- uit een isolement komen
- zelfverzekerd zijn
- controle hebben

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Alles is nog open

HansT
  • Logo & Huisstijl # 221647 voor HUISSTIJL & LOGO VOOR KNTRST.  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer HansT:

      Het tweede exemplaar.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 221646 voor HUISSTIJL & LOGO VOOR KNTRST.  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer HansT:

      Beste Robbiieerob,

      De achterliggende gedachten bij dit beeldmerk zijn als volgt:

      1. Dit zijn de ontbrekende letters 'O' en 'A'. De 'A' heb ik gecentreerd geplaatst binnen de 'O'.

      2. De 'A' beeld tevens een (snel)weg uit in perspectief. De weg naar zelfverzekerdheid, waarbij men recht op zijn/haar doel af gaat.

      3. Het dwarsstreepje in de 'A' vormt een verbinding met elkaar, dat weer tot samenwerking moet leiden.

      4. Datzelfde streepje beeld ook de hindernis uit, die ervoor moet zorgen dat de minder zelfverzekerden onder ons, uit hun isolement worden gehaald om alsnog zelfverzekerd zijn/haar doel te kunnen bereiken via dezelfde snelweg.

      Zoals je ziet, heb ik een tweetal mogelijkheden geplaatst.
      Voldoet dit aan jouw verwachtingen?

      Met vriendelijke groet,

      Hans Timmers

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network