Geen commentaar
Huisstijl + naam voor een beleggerscoaching
- Wedstrijd van: Instivest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-11-2010
Datum einde: 17-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dit komt in de buurt. Grappig gevonden alleen nog niet helemaal zoals verwacht.

Hallo,
hierbij een nieuwe inzending m.b.t de naam. Solideffect, afleiding van solide effect. effect verwijst naar de effectenbeurs maar ook het effect dat men zal ervaren bij het beleggen. En Solid wijst op jullie betrouwbaarheid en op jullie solide manier van beleggen. Ik hoor graag of ik hiermee een goede weg ben ingeslagen.
m.v.g. Yannick

Geen commentaar
Hallo Yannick,
Fijn dat je voor ons aan de slag bent gegaan. Alleen is hetgeen wat je stuur nog niet precies wat wij zoeken. We zoeken iets in het Nederlands dus dat doe je goed. En nu nog iets Beursgerelateerd en iets wat klasse uitstraald.
Wellicht kun je hier iets mee.
Bedankt in elk geval voor je inzending,
Met vriendelijke groeten,
Twan Voss
Hallo Twan,
ik ga ermee aan de slag. Even voor de zekerheid, moet de domeinnaam nog vrij zijn?
mvg, Yannick
Graag!