Huisstijl + naam voor een beleggerscoaching

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Instivest
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 405.00
  • Datum start : 19-11-2010 16:12
  • Datum einde : 17-12-2010 16:12
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 54
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een frisse leuke maar ook serieuze naam en uitstraling. Wij werken in deze conservatieve wereld redelijk informeel maar toch zakelijk.

Wat willen we: een nieuwe naam en daaraan gekoppeld een hele nieuwe huisstijl met kaartjes briefpapier logo enveloppen en een website in dezelfde stijl.

Per 1 september ben ik in dit bedrijf toegetreden vandaar dat we nu een nieuwe insteek kiezen. Komend jaar zullen we ook in de media verschijnen.

Degene die het winnende ontwerp maakt mag ook aanschuiven bij een beleggingstraining.

Bedrijfsomschrijving:

Instivest, opgericht in 1997 door André Brouwers, verzorgd exclusieve training en coaching voor en begeleiding van vermogende beleggers. Op basis van jarenlange ervaring met beleggen en beleggers is een uniek training/coachingsprogramma ontwikkeld.

In 2001 richtte wij samen met Alex Vermogensbank de Alex Academy op. Tevens zijn wij nationaal en internationaal actief als spreker en coach van ondernemers.

Zie ook www.instivest.nl

Traditionele beleggingsstrategieën gaan uit van de lange termijn, en richten zich daarbij vaak uitsluitend op een stijgende trend. Ze dekken het risico op beleggingen niet actief af maar geloven dat spreiding voldoende is.

Wij vinden de bestaande strategieën kwetsbaar en hebben onze eigen strategie ontwikkeld. Hierbij willen we op kortere termijn resultaat bereiken door middel van een goede timing en actief risicobeheer. We weten dat beurzen niet alleen stijgen en zijn flexibel om zo te kunnen profiteren van koersbewegingen. Spreiding is logisch maar afdekken van risico’s is beter. Beleggen heeft meer met psychologie te maken dan met economie is onze filosofie.

We stoppen meer energie in volgen van de juiste richting van de beurs dan in het zoeken van de verklaring. We zijn minder geinteresseerd in het waarom, maar meer in het wanneer van de beweging. We accepteren dat we de beurs niet kunnen voorspellen. Wij voorspellen niet wij volgen.

Succesvolle beleggers hebben een consistente aanpak en voeren geen impulsief beleid. Ze denken in termen van low risk opportunities en gaan gedisciplineerd te werk. Zelfbeheersing, risicomanagement en timing is de basis van het succes.

U heeft uw leven lang gewerkt voor uw vermogen, laat de rest van uw leven het vermogen voor u werken.

Doelgroep:

Vermogende klanten ondernemers en ex-ondernemers. Ook hebben wij regelmatig opdrachten van bekende banken. Daarnaast investeren we zelf regelmatig in start ups en bedrijven.

Het gaat voornamelijk om beleggers die op een gedege manier hun vermogen willen gaan beheren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

We willen graag vertrouwen uitstralen. We zijn anders dan de grootbanken dus dit willen we ook uitstralen. Betrouwbaar, persoonlijk, betrokken, voor uw vermogen, ondernemerschap, succesvol, coaching, spreken, trainingen, investeren, beurs, AEX, opties, aandelen, strategieen, trading zijn steekwoorden waarvoor we staan.

Willianne
  • Logo & Huisstijl # 9196 voor Huisstijl +  naam voor een beleggerscoaching  wedstrijd Klacht indienen
    1. Willianne zegt

      Investra kort gecopieerd => verdubbeling (vergroting) van je investeringen via investra

      Daarnaast geeft schittering van de naam investra in de vloer een glamourachtige succesuitstralende touch.

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

  • Logo & Huisstijl # 9195 voor Huisstijl +  naam voor een beleggerscoaching  wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Willianne:

      Ander kleurgebruik, meer klasse en betrouwbaarheid.

    2. Willianne zegt

      Invont => investeren voor ondernemende trendsetters

      Bruin en wit: geborgen warme kleur met frisse witte rand. Herkenbaar en verfrissend in investing world.

    3. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network