Beste,
De naam: obsidion (latijn voor investeren, belegging)
Het logo:
Kleur: blauw = vertrouwen.
Schreef lettertype: dit straalt meer vertrouwen uit.
Subtiel twee streepjes aangebracht aan de letter "o". Streepjes staan voor rechttoe, rechtaan, recht door zee, to the point,... Alsook is het samen met de letter "o" een subtiele verwijzing naar het euro-teken.
Ook heb ik geopteerd om geen hoofdletters te gebruiken. Dit komt rustiger en onderdaniger over, veel meer bedrijven doen dit tegenwoordig. Voor meer info: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=GUL308VCA.
De hele huisstijl heb ik nog niet uitgewerkt, omdat eerst het logo op punt moet staan vind ik.
Het ontwerp kan ook in een ander lettertype of kleur.
Ook dacht ik aan de naam Facultas. Van faculty wat vermogen wil zeggen. Faculty is ook een club, een groep, een gemeenschap,... Vond dit ook goed passen. Maar hiervoor heb ik nog geen logo.
Wat denk je?
Alvast bedankt.
Creatieve groeten,
BrunoH
Huisstijl + naam voor een beleggerscoaching
- Wedstrijd van: Instivest
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-11-2010
Datum einde: 17-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

