Hallo Hannarosa,
Bijgaand mijn voorstel voor jullie nieuwe identiteit.
HannaRosa is in een moderne scriptletter geschreven. Om te voorkomen dat je ieder letter een andere kleur geeft en een soort kinderdagverblijf-gevoel krijgt, is er een gradient toegepast. Dat komt ook goed overeen met de doorlopende kleuren in vilten stoffen en geeft het een frisse uitstraling.
De gradient komt terug in alle uitingen, als laag over de fotografie. Dat trekt het geheel samen en vormt een herkenbare identiteit.
Er zijn een paar uitingen uitgewerkt, die uiteraard aangepast kunnen worden aan meer specifieke wensen.
Graag hoor ik wat u vind, aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Vriendelijke groet,
Jorina - Mooiniet.nl
Huisstijl ontwerp logo en facebook
- Wedstrijd van: AJ Copini
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-05-2016
Datum einde: 12-06-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

