Huisstijl voor 'ALS KOOL' - ondernemen met ondernemers

Datum start: 27-07-2012

Datum einde: 07-09-2012

Totaal budget: € 449.00
Nieuwste inzending
Book cover
alexmimy

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor 'als kool' zijn we op zoek naar een aansprekend logo en huisstijl en (in die stijl) een een template voor wordpress en powerpoint.

Kernwoorden zijn: groei (als kool), actief, resultaat(gericht), ondernemen en (gewoon) doen.

Bedrijfsomschrijving


'Als Kool' is een nieuw bedrijf. Het is het nieuwe initiatief van een aantal ervaren en geslaagde ondernemers, tevens (informeel) investeerders in diverse ondernemingen. Met 'als kool' laten wij (groei)ondernemers verder groeien, door het direct en actief inzetten van ons brede netwerk, kennis en ervaring.

Doelgroep


Groeiondernemers. Bedrijven die hun eerste successen geboekt hebben, maar ondersteuning kunnen gebruiken bij hun volgende stap. Ondernemers die hun groei willen versnellen (als kool)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


kleuren (geen voorkeur): fris en zakelijk
favoriete logo's:
- pepperdecks (zie facebook)
favoriete (huis)stijlen:
- Sprout

Designer: Think Red Think Red
logo_huisstijl-think-red-SqOvQHIW

Think RedThink Red

Als Kool: het visualiseren van groei en het omarmen van ondernemers. De cirkel met pijl is de groeiende ondernemer, de vaandels eromheen is Als Kool.

Succes.

Vriendelijke groet,
Ingrid
Think Red

alskoolalskool

Strak ontwerp, maar niet wat wij zochten

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.