Over het ontwerp:
- De kool groeit in schillen/lagen, deze zijn abstract zichtbaar in het logo als bij een doorsnede van een kool
- De ringen kunnen een stijlelement zijn die terug komt in de huisstijl.
- Kleur is niet vast
Groet,
Tiedo
Huisstijl voor 'ALS KOOL' - ondernemen met ondernemers
- Wedstrijd van: alskool
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-07-2012
Datum einde: 07-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Leuk bedacht en originele kleur, maar straalt niet de professonaliteit uit die wij toch zoeken.