Huisstijl voor 'ALS KOOL' - ondernemen met ondernemers
Wedstrijd gegevens:
Pakket goud
- Wedstrijd van: alskool
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 449.00
- Datum start : 27-07-2012 11:52
- Datum einde : 07-09-2012 11:43
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 46
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Kernwoorden zijn: groei (als kool), actief, resultaat(gericht), ondernemen en (gewoon) doen.
Bedrijfsomschrijving:
'Als Kool' is een nieuw bedrijf. Het is het nieuwe initiatief van een aantal ervaren en geslaagde ondernemers, tevens (informeel) investeerders in diverse ondernemingen. Met 'als kool' laten wij (groei)ondernemers verder groeien, door het direct en actief inzetten van ons brede netwerk, kennis en ervaring.
Doelgroep:
Groeiondernemers. Bedrijven die hun eerste successen geboekt hebben, maar ondersteuning kunnen gebruiken bij hun volgende stap. Ondernemers die hun groei willen versnellen (als kool)
Kleuren, favoriete logo's, must haves
kleuren (geen voorkeur): fris en zakelijk
favoriete logo's:
- pepperdecks (zie facebook)
favoriete (huis)stijlen:
- Sprout
Tiedod
-
-
Toelichting van de designer Tiedod:
Over het ontwerp:
- De kool groeit in schillen/lagen, deze zijn abstract zichtbaar in het logo als bij een doorsnede van een kool
- De ringen kunnen een stijlelement zijn die terug komt in de huisstijl.
- Kleur is niet vast
Groet,
Tiedo -
alskool zegt :
Leuk bedacht en originele kleur, maar straalt niet de professonaliteit uit die wij toch zoeken.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-