Het beeldmerk is een gestileerde weergave van een koolplant. Het woord 'als' is in een speels lettertype met schreef vormgegeven terwijl het woord 'kool' strakker en moderner is. Hierdoor wordt het logo dynamischer. En de gebruikte kleuren zijn een frisse lime groen en een meer zakelijke marineblauw. Ook is in het voorbeeld te zien dat het logo in één kleur, en in diapositief ook goed leesbaar is.
Huisstijl voor 'ALS KOOL' - ondernemen met ondernemers
- Wedstrijd van: alskool
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-07-2012
Datum einde: 07-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Mooi!
Thanks!
Mooi logo. Wel een beetje 13 in een dozijn. "Lijkt ergens op" hoor ik veel als ik het voorleg, maar strak ontworpen en wel zakelijke uitstraling