Geen commentaar
Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen
- Wedstrijd van: New on the block
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 27-12-2013
Datum einde: 10-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Zoudt u enigzins aan willen geven wat er in uw ogen niet goed aan is? En beter nog: wat u dan wel voor ogen heeft?
Anneke, ik vind het design wel leuk maar niet wat ik voor ogen heb. Het eerste ontwerp wat ik binnenkreeg was een rondje met een x als mond. De gedachte is dat we in kindertaal gaan communiceren. Dat icoontje zouden we dus kunnen laten leven in onze marketing. Het zegt als beeldmerk ook heel veel.
In eerste instantie vond ik dat ook een mooi logo. Tot ik me realiseerde dat een X op een mond staat voor censuur, gedwongen zwijgen, en onvrijheid van meningsuiting. Zie bijvoorbeeld:
http://questioncopyright.org/senators-for-censorship
http://www.clipartof.com/portfolio/beboy/illustration/silenced-yellow-emoticon-smiley-face-with-bandages-1097084.html
http://www.canstockphoto.com/angel-face-with-wings-12159965.html
http://www.reportingonhealth.org/blogs/2012/01/25/slap-journal-editor-speaks-silenced-french-physicians
Dat over het gaan communiceren in kindertaal begrijp ik overigens niet.