Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen

Datum start: 27-12-2013

Datum einde: 10-01-2014

Totaal budget: € 319.00
Nieuwste inzending
Book cover
demetriax

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zijn opzoek naar een huisstijl voor onze range geluidsabsorberende meubelen. Deze meubelen worden gebruikt in kantoortuinen en andere grote ruimtes waar het geluid blijft rondzingen. De meubelen zorgen er voor dat je elkaar weer kan verstaan. Denk hierbij aan wandpanelen, bureaudividers en kamerschermen.

Wat willen communiceren/uitstralen zijn de volgende features.
* MVO gemaakt (sociale werkplaats)
* Duurzame materialen
* Kindertaal
* In 3 stappen tot de oplossing.

Onze merknaam is M.U.T.E. maar de domeinnaam is www.mutesolutions.com. Solutions is dus een subregel.

In de bijlage vind je een plaatjes van Anton, hij is de uitvinder van onze producten. Dit is de manier hoe wij dus willen communiceren. Eenvoudig en simpel met zo min mogelijk tekst zodat je heel snel begrijpt waar het over gaat.

Wat hebben we nodig.

* briefpapier
* visitekaartjes
* Logo
* Offerte

Het logo mag slechts uit 1 kleur bestaan en ook in zwart/wit er goed uitzien.


Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: niki niki
logo_stationery-niki-fZI8VQTA

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-1S3J2Q7c

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-IyptnDoe

Geen commentaar

New on the blockNew on the block

Ik zou graag zien dat het logo ook zonder beeldmerk enigszins herkenbaar is. Moet het beeldmerk trouwens iets voorstellen?

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo_stationery-niki-AKNmWwMa

Geen commentaar

New on the blockNew on the block

Een veel te harde uitstraling. Krijg ook gelijk het gevoel dat het met muziek te maken heeft. Onze doelgroep zijn voornamelijk facilitair managers

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.