Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: New on the block
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 27-12-2013 18:22
- Datum einde : 10-01-2014 18:20
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 54
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wat willen communiceren/uitstralen zijn de volgende features.
* MVO gemaakt (sociale werkplaats)
* Duurzame materialen
* Kindertaal
* In 3 stappen tot de oplossing.
Onze merknaam is M.U.T.E. maar de domeinnaam is www.mutesolutions.com. Solutions is dus een subregel.
In de bijlage vind je een plaatjes van Anton, hij is de uitvinder van onze producten. Dit is de manier hoe wij dus willen communiceren. Eenvoudig en simpel met zo min mogelijk tekst zodat je heel snel begrijpt waar het over gaat.
Wat hebben we nodig.
* briefpapier
* visitekaartjes
* Logo
* Offerte
Het logo mag slechts uit 1 kleur bestaan en ook in zwart/wit er goed uitzien.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
klomp
-
-
Toelichting van de designer klomp:
De letters vormen hier losse stilte-units die in een ruimte staan.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer klomp:
MUTE
Van luid naar stil. Het verminderen van massa, van energie. Ik denk dat iedereen meteen begrijpt waar dit logo over gaat.
Als kleur zou ik kiezen voor zwart, of een andere heel donkere klaur.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Groet!
klomp. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-