Huisstijl voor een duurzame producent van akoestische meubelen
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: New on the block
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 27-12-2013 18:22
- Datum einde : 10-01-2014 18:20
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 54
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wat willen communiceren/uitstralen zijn de volgende features.
* MVO gemaakt (sociale werkplaats)
* Duurzame materialen
* Kindertaal
* In 3 stappen tot de oplossing.
Onze merknaam is M.U.T.E. maar de domeinnaam is www.mutesolutions.com. Solutions is dus een subregel.
In de bijlage vind je een plaatjes van Anton, hij is de uitvinder van onze producten. Dit is de manier hoe wij dus willen communiceren. Eenvoudig en simpel met zo min mogelijk tekst zodat je heel snel begrijpt waar het over gaat.
Wat hebben we nodig.
* briefpapier
* visitekaartjes
* Logo
* Offerte
Het logo mag slechts uit 1 kleur bestaan en ook in zwart/wit er goed uitzien.
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
WIMdesign
-
-
Toelichting van de designer WIMdesign:
Hetzelfde ontwerp maar nu zonder de grijze 'wandjes'.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer WIMdesign:
Ik heb als lettertype gekozen voor de Bank Gothic..., iets afgerond maar de binnenzijde recht. Bijna al een meubel.
De letters worden gescheiden door de stippen én door een grijs verticaal wande. Deze doortrekken naar boven leidt in mijn optiek teveel af van de letters. Kan ik eventueel wel laten zien. De stippen op deze hoogte zorgen voor de absorptie in de opstelling. De stip voor mute zorgt voor de balans. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-