Geen commentaar
HUISSTIJL VOOR EEN WARM, LAAGDREMPELIG WELZIJNSONTHAAL VOOR ELKE BURGER
- Wedstrijd van: Welzijnsonthaal
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 23-11-2016
Datum einde: 07-12-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Hierbij een nieuwe opzet. Ik heb de i en j gekoppeld en benadrukt met schaduw zodat deze voor 2 mensen staat die elkaar steunen/begeleiden.
Leuke vondst!! Bedankt Dunja.

Geen commentaar
Dag Dunja, bedankt voor je ontwerp. Is er een reden waarom de bol in je ontwerp achter het woord ZIJN zit? Ik zou de baseline laten wegvallen (voor al uw welzijnsvragen). Qua kleurgebruik valt het groen ook weg. Het zou voor mij ietsje compacter en grafischer mogen worden, nu is het vooral een woord-logo. Kun je iets met deze feed back? Van harte dank alvast!
Hallo,
Dank voor de feedback!
De reden van de cirkel was een nadruk te leggen op ZIJN/welbevinden. Maar ik ga weer aan de slag!