Huisstijl voor greenz love
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: greenzlove
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 349.00
- Datum start : 13-08-2013 12:24
- Datum einde : 27-08-2013 12:11
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 101
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Greenz Love is een nieuw Nederlands juice bedrijf. Wij willen de markt veroveren met de aller-lekkerste en gezondste juices. Onze pers technologie is uniek. Wij willen de komende jaren Nederland en daarna heel Europa overtuigen van de voordelen van groente & fruitsappen. Onze uitgangspunten? Be Healthy, Smile & Inspire. Onze doelgroep: Mannen & vrouwen , primair tussen de 20-45 jaar die graag ietsje gezonder willen worden. Geen health freaks. ' Gewone' mensen zoals jij & ik . Meer Marqt dan EcoPlaza. Meer Apple dan Windows. Denk Innocent. Denk Gedurfd
Onze stijl is innovatief & inspirerend. We houden van beeldmerken...Een sterk logo heeft in onze visie (bijna) geen tekst meer nodig. Logo moet zowel klein op briefpapier als groot op een billboard kunnen functioneren
We hebben nodig:
1. Logo
2. Briefpapier
3. Visitekaartjes
4. Enveloppen
Onze stijl is innovatief & inspirerend. We houden van beeldmerken...Een sterk logo heeft in onze visie (bijna) geen tekst meer nodig. Logo moet zowel klein op briefpapier als groot op een billboard kunnen functioneren
We hebben nodig:
1. Logo
2. Briefpapier
3. Visitekaartjes
4. Enveloppen
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep: