Huisstijl voor greenz love

Datum start: 13-08-2013

Datum einde: 27-08-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Greenz Love is een nieuw Nederlands juice bedrijf. Wij willen de markt veroveren met de aller-lekkerste en gezondste juices. Onze pers technologie is uniek. Wij willen de komende jaren Nederland en daarna heel Europa overtuigen van de voordelen van groente & fruitsappen. Onze uitgangspunten? Be Healthy, Smile & Inspire. Onze doelgroep: Mannen & vrouwen , primair tussen de 20-45 jaar die graag ietsje gezonder willen worden. Geen health freaks. ' Gewone' mensen zoals jij & ik . Meer Marqt dan EcoPlaza. Meer Apple dan Windows. Denk Innocent. Denk Gedurfd

Onze stijl is innovatief & inspirerend. We houden van beeldmerken...Een sterk logo heeft in onze visie (bijna) geen tekst meer nodig. Logo moet zowel klein op briefpapier als groot op een billboard kunnen functioneren
We hebben nodig:

1. Logo
2. Briefpapier
3. Visitekaartjes
4. Enveloppen

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Diogen Diogen
logo-vizitkarte-memorandumi-dizajn-diogen-fr6GJxdw

DiogenDiogen

Logo represents green fruit shaped as heart symbol (it is not an apple). It has a green leaf on top, and a drop of juice at the bottom (it is not the apple leaf, but leaf as seen on many fruits). Single green color for all three elemnts of the logo is to emphesise the full natural origin and quality of the juice. Simple and casual ComicSans font is is used, but can be replaced with specific one desired by contest creator. I've picked it because it is casual and naturally organic, which by my opinion makes it a good choice.

DiogenDiogen

I can already see great advertising possibilty - hot air ballons shaped as 360° heart, with thin leaf swaying in the wind, and basked shaped as 360° juice drop hanged beneath ;)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.