Omdat een logo vooral ook krachtig moet zijn zonder kleur, heb ik mijn voorstellen in zwart-wit uitgewerkt.
Het beeldmerk is geschilt fruit, waarbij de schil een soort van hart vormt. De eventuele asterisk is het hart van het fruit/vrucht, zoals je bijvoorbeeld ook ziet als je een sinaasappel doormidden snijdt.
Mocht een van de voorstellen naar uw smaak zijn, dan kan ik hem geheel naar uw wens verder uitwerken met kleur, eventueel ander lettertype en een bijpassende huisstijl.
Ik zie uw reactie graag tegemoet!
Met creatieve groet,
Martine
Huisstijl voor greenz love
- Wedstrijd van: greenzlove
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 13-08-2013
Datum einde: 27-08-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

