Huisstijl voor greenz love

Datum start: 13-08-2013

Datum einde: 27-08-2013

Totaal budget: € 349.00
Nieuwste inzending
Book cover
niki

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Greenz Love is een nieuw Nederlands juice bedrijf. Wij willen de markt veroveren met de aller-lekkerste en gezondste juices. Onze pers technologie is uniek. Wij willen de komende jaren Nederland en daarna heel Europa overtuigen van de voordelen van groente & fruitsappen. Onze uitgangspunten? Be Healthy, Smile & Inspire. Onze doelgroep: Mannen & vrouwen , primair tussen de 20-45 jaar die graag ietsje gezonder willen worden. Geen health freaks. ' Gewone' mensen zoals jij & ik . Meer Marqt dan EcoPlaza. Meer Apple dan Windows. Denk Innocent. Denk Gedurfd

Onze stijl is innovatief & inspirerend. We houden van beeldmerken...Een sterk logo heeft in onze visie (bijna) geen tekst meer nodig. Logo moet zowel klein op briefpapier als groot op een billboard kunnen functioneren
We hebben nodig:

1. Logo
2. Briefpapier
3. Visitekaartjes
4. Enveloppen

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Martine Martine
logo_huisstijl-martine-nGuvyUK0

MartineMartine

Omdat een logo vooral ook krachtig moet zijn zonder kleur, heb ik mijn voorstellen in zwart-wit uitgewerkt.

Het beeldmerk is geschilt fruit, waarbij de schil een soort van hart vormt. De eventuele asterisk is het hart van het fruit/vrucht, zoals je bijvoorbeeld ook ziet als je een sinaasappel doormidden snijdt.

Mocht een van de voorstellen naar uw smaak zijn, dan kan ik hem geheel naar uw wens verder uitwerken met kleur, eventueel ander lettertype en een bijpassende huisstijl.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Met creatieve groet,
Martine

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.