En hierbij in de turquoise/gouden uitvoering.
Mijn mening is dat dit een betere kleurstelling is. Wanneer rood/donkeroranje te overheersend gebruikt wordt, hetzij in een rechthoek of erger; in een cirkel, dan wordt snel een associatie met de rode Japanse zon gelegd. En dat willen we natuurlijk voorkomen!
Met 'n groet,
7 Men
Huisstijl voor reisorganisatie
- Wedstrijd van: nuhr
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-11-2012
Datum einde: 09-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Nogmaals in die typisch Turks/Marokkaanse kleurstelling, maar met een ander lettertype.

En deze variant vind ik ook heel fraai, chique zelfs!

Of zoiets; door de letters van 'nuhr' kijk je als het ware naar een stuk strand, met daarachter de turquoiskleurige zee.

Of meer in de Turkse en Marokkaanse kleuren, met gouden bies:

Beste opdrachtgever,
Leuke opdracht!
Hierbij mijn ontwerp voor jullie nieuwe logo. Een typografisch logo met een Mediterraans karakter, eventueel met een bies. Ik ben ervan overtuigd dat jullie hiermee een bijzonder onderscheidend logo in jullie branche neerzetten.
Het sublabel kan er stijlvol en strak achter gezet worden. Dit alles met behoud van de huidige kleurstelling.
Ik zie jullie reactie met belangstelling tegemoet!
Met 'n groet,
7 Men