Geen commentaar
Huisstijl voor reisorganisatie
- Wedstrijd van: nuhr
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 01-11-2012
Datum einde: 09-11-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste opdrachtgever,
Hierbij heb ik weer een nieuwe serie ontwerpen. Het idee is je veilig en vrij voelen met nuhr.nl vandaar ook die vleugels. Genieten dus!
Waarom ik juist een cirkels in het logo heb gebruikt is dat er tegenwoordig heel veel maatschappijen cirkels hebben zoals, transavia, turkisch airlines, onur air etc.
Vandaar dat ik niet in de dezelfde richting ben gebleven maar meer vrijheid heb gegeven en deze willen de klanten ook heel graag met hun vakanties, vrij zijn, rust en genieten natuurlijk.
Ik zal wat ideeen allemaal insturen. Mocht u opmerkingen hebben of aanpassingen willen zien hoor ik deze heel graag
Mvg Carla Rafael

Geen commentaar